Wednesday, February 23, 2011

Dr.Fadzilah Kamsah yang cakap


*Note: Sila pakai kanta pembesar atau mikroskop jika penglihatan anda agak terhad*
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ehem2.. Hari ni kan aku tengah dalam mood sedih.. So bila aku baca RAHSIA BULAN KELAHIRAN untuk bulan Disember iaitu bulan aku lahir la kan.. Tiba2 jadi macam gembira & terhibur sikit.. Ada yang betul ada yang kurang betul.. Antara yg ku....rang betul adalah :

No.2 : Bersifat patriotik - That is not true at all.. Aku xtau nak ulas apa pasal ni.. Ha..see.... Nampak sangat yang aku ni bukan la bersifat patriotik sebab aku sampai dah tak leh komen apa dah (-___-)

No.3 : Sangat aktif dalam permainan & pergaulan - Pergaulan tu....memamg sah2 betul! Tak boleh nak sangkal lagi dah.. Betul sangat da tu.. Sangat betul tu.. Da tu betul sangat-sangat! Tapi tang permainan tu aku kurang setuju.. Sebab aku bukanlah seorang atlit yang berjaya.. Tapi........ Lau tang perMAINan dengan en.suami, ligat la! haahahaha!

No.6 : Suka menjadi orang yang berpengaruh dalam organisasi - Ok benda ni memang betul.. Tapi tu time zaman sekolah dulu.. Yela.. Baru nak up kan.. Semua nak cuba.. Sekarang da x dah.. Cool sikit dari dulu ;p

No.11 : Tidak pandai berpura-pura - Ermm aku rasa sepanjang aku pura-pura gila/sedih/gembira/pandai/cacat menjadi je.. hehe!

So kesimpulannya hampir semua kat atas ni betul/hampir betul.. Good Job Dr. :)

No comments:

Post a Comment