Friday, May 6, 2011

Red riding hood

Rabu malam hari tu aku, kak Liya ngan kak Dude(tonasi suara mesti seakan-akan seperti seorang hoppers ye semua) dia macam duuuuuudddeee! Ok tahu da kan macam mana nak sebut.. La..! Aku nak cakap pasal movie yang kitorang tengok hari tu.. Bukan pasal nama kaka Duuudee.. Ok aku mula balik cerita..

Hari tu kitorang tengok Red Riding Hood kat Alamanda.. Tapi pergi hari Rabu kan.. Memang ramai la manusia.. Tapi kitorang tak perlu nak beratur panjang-panjang pastu bila sampai je kat kaunter tiket tu gadis yang baru habis SPM yang kerja kat situ pun cakap sori kak seat dah full.. Pastu kitorang akan kecewa gila-gila.. Tapi semua tu tak akan terjadi sebab kak Dude dah pun membokingkan tiket awal-awal lagi jadi bila kami sampai je cuma ambil tiket dan bayar.. Mudah kan..

 Sumpah aku dah jatuh hati ngan awek ni.. Auummm!



 L O V E

 E'ehh.. Perut kak Dude da besar la..

Kesimpulannya aku bagi 4 bintang dari 5 bintang.. Kalau nak tahu macam mana cerita ni pergi la tengok sendiri ye.. 0kbye!




No comments:

Post a Comment