Monday, May 23, 2011

Cuiyam memang pandai..

Laki aku memang la teramat pandai kan... Aku punyala bersemangat nak hapdet belog aku yang dah bersawang ni.. Last-last gambar semua takde dalam hard disk.. Bila aku tanya dia boleh tanya aku balik ada ke tak.. Pastu boleh pulak kan tanpa segan silu dan bangganya dia cakap gambar semua dia transfer kat dalam laptop!! APA KEJADAHNYA SEMUA NI?? DIMANAKAH PERANAN IBU BAPA SEBAGAI PENDIDIK ANAK-ANAK?? Ok aku dah mengarut.. Huahuahaua!

Takpe la D..Nasib baik la ketiak kau wangi D.. Bila B nak marah kau pun tak jadi sebab teringatkan ketiak kau yang wangi tu.. Lain kali jangan buat lagi ye.. B santau D kang..

So kesimpulannya harini takde hapdet baru ye.. Lain kali la aku hapdet.. Aku kan memang suka hapdet banyak-banyak sampai kalau korang baca boleh berpintal-pintal la urat mata korang.. Okbye!




No comments:

Post a Comment