Thursday, June 2, 2011

Juling mata 1 - Mary Kay

Selamat pagi semuaaaa.... Hari ni aku akan mulakan cerita aku dengan aktivi yang jadi bulan lepas.. Huahuahua! Keji perangai baru nak hapdet hari ni kan.. Aku dah cakap awal-awal yang aku akan cerita benda lama sampai tersimpul urat mata korang kan.. Tu yang tajuk atas tu JULING MATA 1.. Ada banyak siri lagi weiiii... Korang lekkk je..
Bulan lepas opis aku ni ada buat kelas mekap-mekap.. Pastu aku pon saja la gedik-gedik nak try kan.. Tak pernah cuba katanya.. Tapi kena bayar.. Lemak ahh semua nak kena sponsorrr! Terbang 26 hengget! (-_-')

 Ni la yang ajar mekap tu.. Aku lupa nama dia.. Aku panggil kak Mary je la..
Sebab dia jual barang Mary Kay kan..

 Well.. Muka sebelum ye ni.. Masih anggun walaupun tanpa mekap..

 Sebelum mekap kena cuci muka.. So dia ajar jugak cara nak jaga kulit muka kita..
Tu yang ada mangkuk plastik yang beli kat Mydin tu..

 Merasa gak aku guna barang mahal.. Gembiranya hati!
Huahuaha!

 Ni pulak untuk penjagaan kulit badan..

 Taknak kalah.. Ada jugak barang mekap..


 Aku suka yang kale pic.. Sweet je.. Bertambah anggun aku dibuatnya..

 Ni dia bagi free kononnya.. Pastu kita kena mekap sendiri..
Tapi dia ajarla cara nak mekap kan.. Sadis la kena guna sikit-sikit..
Barang mahalkan.. Sape nak bagi banyak-banyak..

 Meleleh hingus tengok kotak mekap pink ni.. Nakkkkkk!!
Ehem!ehhemmmm! Tengok la gambar kat bawah..

 Pestaim mekap sendiri beriye kannnn.. Aku tak pernah pakai aishedo kot sebelum ni(kecuali kalau orang mekapkan la..)
Amacam? Ada ghupe hakak-hakak tak? Huahuahau!

Kesimpulannya aku idakla mampu nak beli barang Mary Kay ni.. Mahal bebenau.. Aku mampu beli Silky Girl je.. Sadis.. Sadissss.. Okbye!






No comments:

Post a Comment