Thursday, January 12, 2012

Share ur love with card

As salam..
Hai anak-anak ayam kuuu.. Ada sihat ka ini hari?
sebenarnya aku nk cerita pasal Kenny Rogers harini.. Tuptuptup bila godek-godek gambar lama ada lagi la pulak gambar raya tahun lepas.. Sebenarnya memang banyak cerita time raya tahun lepas.. Tapi aku dah singkatkan cerita campurkan semua gambar haritu kan.. So ingat dah habis rupanya ada lagi yang tertingal..
Kesimpulannya aku cerita harini la yek.. (^____^)

Tiap tahun dah jadi macam tradisi plak kalau time raya je aku n geng-geng CCG akan kumpul ramai-ramai pastu nanti konvoi beraya sama-sama.. Memang havoc la bila semua dah jumpa kennn.. Dari siang sampai ke tengah malam kitorang lepaks gosip-gosip.. Pastu bila dah jumpa masing-masing mesti macam 'ehhh lainnye ko sekarangggg' 'ehhh gemoknye kauuu..kalah tong gas' ehhh selimmnye kau sekaranggg apa rahsiaaa' 'ehhh dulu kau hitam macam negro kenapa sekarang kau putih gebu sesuci lebaran niiii susuk apa kau pakiii'
Ehhhhh perempuan memang macam ni kan kalau jumpa.. Best sangat jadi perempuan! Ha!

Ok cerita dah jadi lain pulak.. Kembali ke tajuk asal.. Nak dijadikan cerita, dalam geng CCG ni ada sorang ahli lelaki *camne leh sesat laki sorang pon aku xtau*.. Lelaki ni pulak ada kakak.. Kakak ni pulak ada bakat.. Bakat yang ada ni pulak digunakan sebaik-baiknya sampai boleh dijadikan bisnes.. Bisnes yang ada ni pulak agak memberangsangkan dan boleh dibanggakan.. Nak tau bisnes apa?? Kita layan gambar yeee..



 Semua 10 orang lagi 3 tak datang lagi time ni.. Ntah pape ntah lambat.. Aishhh!

Bisnes yang digembar gemburkan tadi adalah bisnessss
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Jengjenjeng! Ingatkan gempak sangat kan.. Handmade card rupanya.. Heee..


 Tapi bagi aku gempak la.. sebab dia ada workstation sendiri dalam bilik dia..
Dia buat sendiri.. Barang jangan cakap la.. Lengkap semua.. Cantik sangat tau mini workstation dia..

 Segala mak bapak makcik riben semua ada..

 Macam-macam jenis.. Segala jenis butang pelekat semua ada.. Sweet!

 Koleksi kad yang orang bagi..

 Segala jenis cop ada.. Berkotak-kotak-kotak weiii.. Comel!

 Antara yang termahal.. Martha Stewart tuuu..

 Rasa nak telan-telan benda alah ni tau..


Aku respek la dengan kak Saza ni.. Sebab dari 1 meja kecik je dia guna, dari jual kat kenalan-kenalan rapat je mula-mula.. Sampai la dah ada workstation yang lengkap dengan semua barang-barang comel lagi sweet macam aku  and sampai la dah ada pelanggan luar dari Malaysia sekarang ni.. Dari minat jadi ke bisnes.. Betul la cakap orang kalau dah minat semua benda boleh jadi.. Boleh jadi idola untuk adik-adik kat luar tu.. Ecewah!

Kalau korang nak tengok artwork or nak beli kad dia yang comel-comel lagi cantik dengan harga yang berpatutan boleh klik SINI. Okla bye korang! :)









No comments:

Post a Comment