Tuesday, January 31, 2012

Happy Birthday adikku sayang

Aku ada 2 orang adik perempuan.. Sorang umur 17 tahun sorang lagi umur 11 tahun.. Kebetulan pulak harijadi dorang bulan yg sama tarikh selang sehari.. Sorang 24 sorang lagi 25.. Kalau nak sambut birthday senang buat sekali harung je.. Kalau ada arwah nenek aku dulu lagi meriah sebab arwah nenek aku 23 bulan yang sama jugak dengan adik-adik aku..

Aku?

Macam biasa mesti tersisih.. Hujung-hujung tahun.. Deymmm! Tak pasal sambut birthday sorang-sorang.. Menci tauu..


 Pelik tol aku.. Kenapa la adik-adik aku ni tak cantik macam aku..
Hahaha! Mati la korang muntah hijau..

 Tengok laki aku.. Depan pak mentua, makan kemain beradab..
Sampai dah tinggal ciput je nasi tu pun gigih pakai sudugarpu nak habiskan.. Huahuahua!


 Suke letteww dapat baju dari bini baru bapak korang kenn.. Heh!

 Ni celebrate kat tempat karoke pulak..



 Gemok weii pompan ni.. Chop! Sekarang dah tak macam tong gas lagi ek..
Dah sellimm sikit.. Hewhew!



 Ah bapak aku ni memang.. Lepas dia, dia.. Lepas dia, dia lagik!
Perasan artis sungguh..

Sedap k.

No comments:

Post a Comment