Monday, January 9, 2012

Raya pertamaku sebagai seorang isteri

Pttuii tajuk macam buat karangan darjah 5 kenn ko pompan.. Belasah arr janji hapdet..

Bulan puasa dah hapdet, sekarang nak cerita pasal hari raya pulak.. Raya tahun lepas seronok sebab pestaim raya sebagai bini orang.. Eksaited tu lain macam.. Kalau sebelum ni pagi raya cium tangan mama baba.. Tapi sekarang pagi raya cium tangan suami pakej drama nangis lagi.. Almaklumlah banyak sangat dosa dengan suami.. Kehkehkeh..

Tapi ada juga yang kurang seronok sebab gaduh-gaduh manja nak balik raya mana dulu.. Hahaha! Sekarang baru aku paham kenapa laki bini time nak balik raya je mesti nak kena bertekak.. Dulu sebelum aku kahwin aku selalu fikir apa la bongok sangat laki bini gaduh pasal nak balik raya kat kampung siapa dulu.. Sekali benda tu jadi kat aku la pulak.. Ok ok benda tu tak bongok langsung ye (-___-')

Sebenarnya gambar raya tahun lepas baaaanyak sangat.. Tapi disebabkan cerita dah lama *huhu kesiannya*aku pulak menggelitis nak jugak hapdet, so aku campurkan je semua gambar.. Tapi aku amik sikit-sikit.. Ada jugak gambar raya yang tak ada.. Takpe buat cukup syarat je ok ;)



 Favourite picture 2011.. Hahaha!


 Family

 Kesayangan

 Pakai balik tudung nikah.. Macam ustazah dah (-__-)



 Kau dah kenapa D.. Semayang raya dah lama habis la..

 Tak boleh gemok lagi ke kau pompan.. Kesian!

 Beli tak mampu.. Tumpang bergambar je la..


 Haaa.. Memang best dapat adik ipar sama baya.. Hewhewhew



 Buat makan-makan sikit ajak kenalan rapat n saudara mara je :)


 Ilusi kecil disitu ye.. Berhasil!





p/s : berat dah turun sekarang tapi nak dapat kan 45kg tu susahnye! Takpe.. Janji seluar dah muat balik..Heeeee :)


No comments:

Post a Comment