Monday, November 15, 2010

25 perkara mengenai anak En.Jamil

Salam...

Hai u0ollss..sihat x?harap2 korang sihat senantiasa okeh....
Ewm..banyak benda yg terjadi dalam diari hidup aku sepanjang minggu lepas..tapi tu nanti2 lah aku ceritakan..

Sebab seperti yg korang sedia maklum,aku ni blogger baru..so aku dengan suka hati dan konfidennya nak cerita serba sikit pasal diri aku kat korang..boleh??boleh??boleh??

Korang xnak tahu?tak kisah..aku nak cerita jugak..sebab apa..sebab ni blog aku..suka hati aku la..BHAHAHA! Gelak-ahli sihir-yang bermuka riak-berhidung tinggi
__________________________________________________________________

1.Hanya mempunyai ketinggian setinggi 149cm..ye..!aku tahu aku xlayak jadi pramugari jauh sekali untuk menjadi model..hoho!

2.Senang bangun tidur waktu pagi..aku xtahu kenapa..tapi kalau aku tidur lambat pun,aku akan bangun pagi dengan sendirinya..walaupun mata masih lagi mengantuk dan badan masih lagi lemah2..paling lambat aku bangun dari tidur pukul 11pagi..paling lambat tau tu..

3.Belajar tak bagus mana..dapat kerja kerajaan..walaupun gaji tak segah mana dan hanya berjawatan sambilan,tapi inilah rezeki dari tuhan..Alhamdulillah..

4.Tidak suka warna pink..tapi banyak barang warna pink..Tidak suka warna hijau tapi boleh senyum sorang2 kalau tengok warna hijau..*erk!aku pon xtau nape aku macam terpukau tengok warna hijau) p/s:Hanya warna hijau tertentu je boleh buat aku tersenyum. :)

5.Waktu malam tak boleh tidur lena kalau tak ada bantal busuk warna biru aku yg dah berlubang sana sini..

6.Baru saja ternaikkan berat badan sebanyak 11kg..hari ni 11kg la..tak tau la esok lusa kan..Walaupun berat badan aku sebelum ni MAXIMUM 35kg!Tibe2 plak sekarang ni naik..Perubahan hormon katanya..

7.Kalau nampak perempuan cantik,aku akan mimpi perempuan cantik tu kahwin dengan aku!Gila seram wei..Tapi aku bukan lesbian bai..!aku stretttt ok!aku pon tak tau kenapa benda2 ni jadi kat aku.haha!

8.Seiring dengan kenaikan berat badan aku,tabiat kentut atau lebih sopan dipanggil membuang angin aku pon semakin menjadi2..ni pun aku tak tau kenapa tiba2 aku jadi pengentut yg tegar sekarang..bunyi yg kuat tanpa bau sebanyak 15 kali sehari!

9.Hantu durian tapi loye dengan tempoyak..

10.Saaaangat suka bershoping dan baju paling mahal aku, adalah berharga RM49.99!aku ulang..paling mahal! haha! p/s: untung en.tunang dapat aku :)

11.Suka bercakap..mudah bergaul.. p/s: jangan takut utk mendekati saya ye..
*sambil kenyit2 mata*

12.Suka karaoke weyyhh..
13.Sebenarnya berambut kerinting...tapi dah 5tahun berambut lurus..

14.Tak boleh lihat kuku kaki dan tangan panjang..kang lepas makan mesti terlekat kuning2 kat celah2 kuku..pastu aku pun mesti terasa macam nak rasa kuning2 kat celah2 kuku ni..jadi,untuk memastikan perut,mulut,pankries dan medulla oblongata aku ni tak terjejas dek kerana nak rasa kuning2 yg ada kat kuku2 aku ni,aku akan sentiasa memastikan kuku aku dalam keadaan pendek dan bersih..

15.Suka kan bayi dalam lingkungan 1-12 bulan sahaja..haha!

16.Penggemar sayur-sayuran..

17.Penggemar susu-susuan..

18.Penggemar laki-lakian.. haha!(jangan marah en.tunang..)

19.Tidak suka lampu isyarat sebab ada 3 warna..

20. Melawat wayang 2 kali seminggu 8 kali sebulan 104 kali setahun..

21.Lepas beli barang, simpan resit, keluar kedai kira balik..setiap kali aku beli barang aku akan buat macam ni.takut2 makcik k0nter salah kira..heh!

22.Benda pertama yg aku buat sampai opis,buka FB....... (-_-)

23.Gemar membuli.. Bhahahaahhaha! (Gelak jahat gila!)

24.Seorang yg pelupa..sangat senang lupa.. kepada makcik2 kat luar tu jangan galakkan anak anda makan semut banyak sangat ye..

25.Suka pegang lipas mati.

No comments:

Post a Comment