Friday, November 12, 2010

Pra matang perkahwinan

Salam,

0k..aku malas nk post pasal pre-wed aku esok..sebab esok aku nk cerita pasal lain..lagipun hari ni kat opis aku xbuat ape2..hehe!

Sebelum aku tunjukkan kat korang gambar2 pre-wed aku, biar aku bgtahu konsep aku pd hari itu ye!

Konsep aku ala-ala fairytale giteww..ade bunge2 kat kepala, dress putih yg suci lagi murni ye semua dan!En.tunang yg segak lagi berkualiti..h0yeh2!meh-meh tengok gambar


En.tunang yg kononnya tak boleh kena panas.bersilang tangan di dada utk membuktikan diri gagah dan perkasa..Goli den nengoknyo!haha!


Cakap cepat aku macam bidadari dari kayangan yg sangat anggun..cakap cepat!







Ade aku bagitau kat korang yg en.tunang aku ni ade penyakit terovereksaitedphobia..inilah yg akan terjadi jika pesakit tidak mengambil ubat pd waktu yg ditetapkan..ibu2 mengandung tidak dibenarkan utk melihat aksi ini..takut terkenan pd si bayi nanti..









Ha..l0ye tekak korang tengok gambar aku ngn en.tunang..sebenarnya baaaaanyak lagi yg aku nk tunjukkan kat korang..tapi aku tau korang mesti boring nnt tengok gambar2 yg hampir same je..la..ngaku je la..xperlula nk jaga hati aku..aku tahu dah..sapela aku ni kan..*pehal lak aku tibe2 nk tacing nih!*

Ape2 pun, aku nak ucapkan ribuan terima kasih kepada mereka2 di atas ni yang banyak membantu mase hari pre-wedding aku..Sayang korang sendat2 la!muaahhx!


No comments:

Post a Comment