Thursday, November 11, 2010

TUNANG

Ehem..Ehem..tengok tajuk kat atas 2..ha...nak tau ke sape yg tunang?
hehe...
aku la..wah..pipi da merah..!
ha...!mesti ramai jejaka kat luar sne 2 da patah hati dan kecewa bila dpt tau aku ni tunangn orang kan..
xpe uolls..bunga bukan sekuntum..korang akn dpt yg lebih baik dr aku k..
dah!letak racun 2 jauh2..jgn sbb ak korg nk bnuh dri plak..
bhahahaha!k..nak tau ke sape jejaka yg bertuah dpt aku?jp..jp..tengok bwh!
            .

            .

            .

            .

            .

            .

            .

            .

            .

            .

            .
                                                                
           .

haha!k0rang kena tipu..gile kau shaheizy sam nk pandang aku?!ak cium buntut unta la klu die nk kat aku!k..k..kali ni kau serius..scroll bwh lg..sje je nk bg eksesais ckit jari jemari korang tu..
                .

                .

                .

                .

                .

                .
 
                .

                .

                 . 

Ha...ni la en.tunang aku..En.Syafeeq a.k.a Cuiyam..Cubit ckit pipi tuu......hek!
k..xnk ckp byk..layan gmba jap..

c0mel kannn!cepat ckp comel!ank sapala ni..time makeup weyh..ak makeup kat saloon kwn aku..LAVOUGE SALOON namanya..


 
           ye..ye..ak tau sanggul aku tinggi..barula jamu mak dara!

            hantaran pihak perempuan

 hantaran pihak lelaki

ak rase ckupla k0t gmba2 ni..nak banyak2 watpe kan..jnji korang tau ak ni tunangan orang..wah gitu...haha!
next post aku akn tnjukan kat korang gmbar2 pre-wedding aku dgn en tunang..
sabar ye semua...k..chow!
        

No comments:

Post a Comment