Wednesday, November 10, 2010

Freshie y'all!

Assalamualaikum..

Ehem..ehem..!PENGUMUMAN SEMUA!!
Saya FARA AZIRA a.k.a RARA ANGGUN..
Waaahhhh..Anggun gitukan..!
Dengan bangga dan jayanya ingin m'perkenalkan diri sendiri yg baru nk membl0gkan diri kepada blogger2 yg sedia ada di dalam dunia blog ni..

Tepuk tangan semua....!!Tepuk tangan..Bagusss....
Terima kasih.Terima Kasih..
K!xnk cite pnjg lebar..Sebenarnya hasrat utk menceburkan diri dalam bidang penulisan ni mmg da lame..Tapi disebabkan kemalasan yg melampau.....,membelenggu diri dan jari jemariku..maka terpaksala aku pendamkan niat aku yg suci lg murni ni..

Tapi sejak2 akhir ni perasaan aku semakin membuak2 nk tubuhkan blog ak sendiri..Maka setelah dikaji dan difilter oleh badan2 berkanun,aku membuat keputusan utk tubuhkan blog aku hari ni..

Yeayy kepada tarikh 10/11 kerana b'jaya buat hidup aku bermakne hri ni..hak!ntah ape aku merepek..Ok la..Byk yg aku nk ceritakn kat korang semua pasal diri & hidup aku..Tapi tu nnt2 la aku p0stkan ye..Kang aku wat review panjang lebar k0rang kate aku gila kuasa lak!
k la...jumpe esok!Ch0w!

No comments:

Post a Comment