Friday, March 25, 2011

Ayam pak cik Kenny

Semalam lepas balik kerja pergi Metro Point teman cik Adda pergi beli barang.. Lepas dah setel semua kitorang buang duit dekat Kenny Rogers pulak.. Maklumlah baru dapat gaji makan mahal sikit la.. Sikit je la mahalnya.. Tak mampu nak mahal banyak-banyak..

Suprise!! Ada si suami sekali la.. Kalau muka aku tu korang abaikan je la..
Kalau bapak mentua aku nampak aku camni terangkat kain pelekat dia.. Biasa depan mentua kena sopan sehabis mungkin..

 Dapat anak bila dah besar hari-hari nak bawak makan sini
*Gila jakun*

Bride & Groom to be ;)

Aku, suami ngan cik Adda lebih kurang sama je kitorang punya..
Tapi Amad punya....

Dia sorang je dah half.. Badan kecik nafsu makan uuuuaiiiii...!

Lepas dah makan aku buat upacara penghormatan terakhir untuk selipar aku yang tiba-tiba boleh pulak dia putus depan orang ramai.. Watdehek!

Bersemadi lah dikau dengan aman di rumput Metro Point..
R.I.P Roxy bt Ciplak

No comments:

Post a Comment