Friday, March 25, 2011

Dulu 2 mata sekarang 4 mata

Melayang rm200 aku buat sepek mata.. Memang dari sebelum ni tak nampak sangat.. Tapi konon-konon nak bajet anggun kalau pakai sepek mata dah tak anggun last-last kena pakai jugak sebab kepala dah lama pening.. Tulisan jangan cakap la bukan double bukan triple tapi dah sampai marble dah aku nampak tulisan tu.. Kesian mata aku dulu 2 sekarang 4..

Kalau yang ni konfem suami aku tak nak mengaku aku isteri dia.. Gigi aku memang berterabur pun.. Tak yah la korang pelik sangat..
Aku la kembar Mrs Hew.. Cuma aku lagi anggun and kurus sikit dari dia..

Tadaaaadadadada! Anggun kan anggun kan anggun kan.....
Tunjal muka kau kalau kau cakap aku tak anggun..

Atas ni la sepek pilihan..Mahal sampai rm200 sebab jenama Spoon.. Aku tak pernah dengar pun jenama ni.. So bagi aku ni jenama CAP AYAM je.. Tu yang terus pikir kenapa jenama cap ayam ni mahal? huhu..


Ntah tetiba datang jakun ngan gila meroyan aku terus beli tak survey mana-mana tempat.. Kalau survey banyak tempat mesti boleh dapat lagi murah (-__-)

Tapi tak pe la.. Jodoh aku kat kedai sepek tu nak buat macam mana.. Janji boleh buat masa baca *membaca ke kau* dengan drive.. (Ayat nak bagi sedap hati)

p/s : kenapa tak ada sepek jenama knife ke fork ke plate ke bowl ke.. Ok tak kelakar la ngok!


2 comments:

  1. ha ! naseb bek spek tu menganggunkan walupun mahal.. haha.. eyh2 ! awk cm makin berisi lah rara :)

    ReplyDelete
  2. ntah..dah diet dah..tapi makin kembang badan..huhu

    ReplyDelete