Tuesday, March 29, 2011

Suami aku cakap nanti aku kena kencing manis..

Kisahnya bermula apabila aku sedang menjamah whipped cream tetiba si suami berkata 'kang kena kencing manis potong kaki tu baru tau.' Marah sungguh dia kalau aku makan whipped cream semata-mata.. Jadi untuk menyedapkan hati si suami aku ke dapur mencari apa yang ada untuk dimakan dengan whipped cream kesayangan.. 'Eh....Ada koko krunch la..' bisik hati kecilku..
*Ayat tak boleh blah* saja nak buat macam tengah tulis karangan masa form3..







Rasa macam pavlova pulak.. Ingatkan kalau buat macam ni tak kena marah.. Rupanya.... 'Ha..kalau tadi kena potong 1 kaki yang ni kena potong 2 kaki pulak.'
Hampeh betul la suami aku ni (-__-')

Akhir kata persembahkan......

Muka macam makcik Poh jual sayur dekat pasar malam yang bukak tiap hari Selasa dengan Sabtu tu.. Ni lah rumah baru aku yang tak habis kemas lagi.. Hehe..

P/s : Perasan tak yang aku asyik cakap pasal makan je sekarang. Ho0o0oheemmmjiiiii !!

2 comments:

  1. ahhaha fara fara fara . mcm mane la takk chubbsss! ;p

    ReplyDelete
  2. bila nak uat makan² lak kat umah baru ?? :)

    ReplyDelete