Friday, February 10, 2012

Emak kahwinkan Amad

Salam jumaat semua..

Pagi ni taknak cerita banyak.. Taknak taip banyak-banyak.. Sebab nak hapdet semua harini.. Kali ni betul tak tangguh-tangguh dah.. Heee..Ok! Aku nak tempek gambar wedding dak Adda & Amad.. Opismet aku dengan Cuiyam.. Lama dah dorang bercintan cintun.. Kahwin gak akhirnya.. Tahniah (walaupun tahun lepas dorang dah kahwin aku baru terhegeh-hegeh nak hapdet kennn)

Ke Melaka kita!


 Kak Selo, adik Rara, kak Tini.. Adik sekaranggg.. Haha!

 Kak Che.. Pengapit pengantin :)

 Maklumlah sekarang musim panas.. Perlu kipas tangan sebagai souviner..

 Terjah bilik pengantin.. Sori dak Adda.. Huhu





 Mintak tolong Cuiyam pakaikan.. Bila lagi nak memanja camni ye dakk? ;D




 Kata kat Melaka.. Wajib singgah Bandar Hilir..

 Konon pelancong masing-masing.. Dasar tauuu!

 Terkejal..



Sumpah aku jatuh cinta dengan bandar Melaka.. Tempat dia, suasana dia best sangat.. Masa pergi ni pun tak dapat lama.. Almaklumlah keluar dengan bini-bini orang.. Harus balik cepat.. Takpe ada rezeki nak datang lagi bercuti dengan Cuiyam suami kesayangan aku tu..
Euwww! Geli baca.

No comments:

Post a Comment