Monday, August 15, 2011

ISMAM famili..

Sejak dua menjak ni kemain aktif jari tunjal aku ni bercerita pasal keluarga ISMAM.. Aku pun heran, mungkin sebab sekarang bulan ramadhan so banyak aktiviti dengan dorang.. Ni aku nak cerita pulak pasal malam tadi.. Macam biasa dah macam jadi tradisi setiap tahun rumah cik Ani aku akan jadi port kitorang berbuka ramai-ramai yang melibatkan adik-beradik baba aku bersama keluarga masing-masing.. Pastu nanti setiap keluarga akan bawak buah tangan untuk berbuka.. Bila untuk 20 orang makan jadik 80 orang makan sebab semua bawak 1-2 jenis makanan.. Hebat ye keluarga ISMAM sentiasa harmoni dan bersatu padu..

Tapi malam tadi kurang sikit best sebab ada yang tak dapat datang.. Kalau tahun-tahun lepas punya cerita kemain havoc suasana kat rumah cik Ani.. Pe tidaknye lepas buka, kitorang bantai bakar mercun berkotak-kotak yang stok macam kat dataran merdeka tu.. Tapi tahun ni takde mercun dah.. So kitorang gantikan malam semalam dengan tengok perlawanan badminton je.. Tetap havoc wa cakap sama lu.. Nak runtuh rumah bila kitorang menjerit.. ISMAM famili pulakkk..

 Ni sebagai contoh (gugel).. Tapi stok kitorang lagi gempak.. Tak mainla ciput macam ni..

 Tengok badminton pun havoc macam main mercun..

 Kemain semangat peace bagai kannnn..

 -Kesayangan-

  Ada aku cakap tak kenapa aku sayang n suka lepak rumah cik Ani ni.. Takde kann..
Sebab utamanya mestila dia kayo rumah gabak..Tu yang best tu.. Muahaha! Gila keji perangai no1..
Yang korang tengok atas ni dalam rumah yang sama tapi lain ruangtamu..Riak tak? Gila keji perangai no2..
Ok bukan rumah aku pun tapi bercerita macam rumah sendiri.. Gila punya perangai!





No comments:

Post a Comment