Wednesday, August 3, 2011

Selamat jalan prof :(

Minggu lepas sebelum bulan puasa, ofis aku buat majlis perpisahan untuk ketua pengarah miros.. Sedih jugak bila dia nak pergi hari tu.. Tapi aku tak sedih sebab aku lebih sedih dan kecewa kalau tak ada makanan lepas majlis tu.. Tapi nasib baik la ada.. Gila gelojoh perangai.. Apa-apa pun aku nak ucapkan terima kasih dekat mantan kp miros sebab banyak mencurahkan bakti dan khidmat beliau untuk memajukan miros.. Ecewah! Beriya aku kan.. Hello kau tu angkat talipon je.. Tak payah nak over macam kau pegang jawatan pengarah kat miros ni.. Huahuahua.. *Gila sadis kutuk diri sendiri*

 Ucapan terakhir bos besar.. Tapi yang ni wa tak heran sangat.. Yang wa herankan adalah
(skrol bawah bagi eksesais sikit jari korang yang montel tu)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

 Tadaaaaaaaaa!!! Ouh durian...

 Omnom nom nom.. Aummm!!

 Ouhhh makanan...................

 Kalau dah pelahap memang camni..

Bye-bye bos.. Ada jodoh umur panjang kita kawen jumpa lagi..







No comments:

Post a Comment