Wednesday, August 10, 2011

Team futsal ISMAM..

Kalau korang nak tahu aku antara orang paling bertuah dalam negeri Selangor ni sebabnya aku ada sedara mara yang super duper best, sempoi, selamber dan gila-gila macam aku.. Nak-nak ramai pulak yang sama jantina macam aku memang syok la kalau time-time nak bergosip nih! Tapi ramai gak yang duduk jauh so bila ada kenduri-kendara time tu memang best.. Semua jumpa.. Itulah motif utama aku pergi ke kenduri-kendara ni.. Sebab nk jumpa dorang. Pastu bila dah berjumpa mesti plan nak buat aktiviti-aktiviti bersama.. Fuhhh bestttttt!

Okeh!Malam minggu hari tu aku dengan dorang-dorang yang yang memang super duper best ni pergi main futsal..Yang paling tak boleh blah kitorang semua tak pernah langsung main futsal sebelum ni.. Gila meroyan kan.. Plan pun tiba-tiba je.. Plan dalam 5minit macam tu pastu terus set.. Fuhhhh best tak payah pikir panjang..


 Baru sampai muka masing-masing berseri je lagi.. Ha kau tenggu jap lagi..

 Uisshh.. Macam pemain professional semuanya! Team ISMAM kannnn..

 Ok ni nak pilih team.. Tapi tak ramai datang malam tu..
Ni yang power-power turun padang dulu.. Muahahaha!

 Ni lepas main muka pon dah macam penoreh getah.. Berlengit masing-masing..
Pemain yang hebat tak boleh senyum.. Baru cool..

 Kemain tarian makyong 3 orang belakang tu..

 Macam biasa tuan blog mestila paling over disitu.. Baru legend..

Mesti korang tertanya-tanya ISMAM tu apa kan.. ISMAM tu gabungan nama atuk dan bapak atuk kitorang.. Fuhhhh cool gila.. Siap ada AJK dalam ISMAM ni kalau ada apa-apa aktiviti kitorang nak buat.. Group ISMAM dalam BBM pun ada.. Fuhhhh 2kali cool.. I LOVE MY ISMAM FAMILY.. Ceeewah!



No comments:

Post a Comment