Monday, August 15, 2011

Sekarang beli hadiah pun dihujung jari..


Aku pasti yang korang semua penah tengok logo ni kan.. Ni 1st taim aku cuba beli vocer kat milkadeal ni.. Sumpah best pomosyen-pomosyen yang dorang tawarkan.. Berbaloi-baloi beb!

RM39 instead of RM89 for a Nino Signature Series Handmade Leather Vest for iPhone 4 + Anti-glare Screen Protector + Free Shipping Nationwide from Mobile Element Distribution Enterprise [56% OFF]
 
 
Ni bukan aku punya.. Aku hadiahkan untuk kak sedara aku sempena harijadi dia yang dah lamaaaa dah..

Sekarang baru terhegeh-hegeh nak bagi hadiahkannn.. Ketinggalan punya perangai..Heh! Aku dah lama usha milkadeal ni tapi baru sekarang aku beli vocer dorang.. Kebetulan kak sedara aku nak casing Ip4.. Pastu milkadeal plak ade vocer untuk Ip4 apalagi aku grraabb je la.. Kualiti mahal tapi harga murah siapa yang taknak kan.. Siapa yang tak try ce try ce try.. Pasti takkan menyesal.. Berbaloi-baloi! Haiishh takyah aku susah-susah lagi.. Sekarang beli hadiah pun kat hujung jari.. Klik klik klik pastu duduk je tunggu sampai barang orang hantar kat kita.. Tak ke senang hidup namanye tu..





 

No comments:

Post a Comment