Monday, August 15, 2011

Buang duit kau je tengok The reef..

Hari Jumaat hari tu buka puasa dengan kawan-kawan si suami.. Awek dorang pulak kawan aku.. Kena sangatla tu.. Banyak kot lauk berbuka kitorang malam tu.. Tapi dah pelahap punya pasal sampai lupa nak amik gambar makanan.. (-___-)
Lepas tu berjimba pulak kat Alamanda (haritu ponteng taraweh) kitorang layan cerita  The reef.. Aku ajak tengok koboi perang dengan alien tu dorang taknak.. Padan muka membazir 9hengget tapi cerita macam haram jadah tak best.. Aku dah cakap awal-awal dorang degil.. Melawan lagi cakap aku.. Nasib baikla time tu lepak dengan Faizal n Seelan paul.. Takdela aku bengang sangat.. Ala yang jejaka-jejaka HOT FM tu.. Aisshh takkan tak kenal kot.. Aisshh tak percaya pulak korang kan aku kawan dengan artis.. Aisshh jap aku bagi gambar.. Aissshhhhh!


 Aku bagi 1/5 je.. Rugi tengok kat wayang.. Kau jangan pergi tengok..
Baik dengar cakap aku kang nyesal tak sudah..

 Kan aku da cakap aku kawan dengan artis.. Ok bulan puasa tak baik menipu rara.. (-__-)
Time ni dorang tengok wayang gak.. Tapi cerita beruk tu.. Pastu dah nampak artis kann..
Ajakla bergambar.. Takkanla kitorang boleh kawan dengan artiskan.. Populerrr ke kau nak kawan dengan artis.. Huh!

 Kondisi badan memang macam tu bila dah sumbat siakap 3rasa,tomyam campur,kailan ikan masin,telur dadar,sotong tepung,nasi 2 pinggan,jus tembikai 2gelas penuh..  .sekian terimakasih.

 Bila perut kenyang hati pun girang..

 Bila hati girang kenala lepak kat jabatan Putrajaya..

 Bila dapat lepak kenala senyum nampak gigi.. Dahi pun taknak kalah jendulnya..
Booooo MU! Eh apa kena aku ni okbye!






No comments:

Post a Comment