Thursday, August 18, 2011

Alza & Berrihitam

Assalamualaikum..

Bulan puasa ni murah rezeki si suami.. Da la dapat hp baru kereta pun dapat jugak.. Aku kena tempias-tempias je.. Takpe kalau si suami bahagia aku dah tak perlu apa-apa lagi.. Cukuplah setakat melihat kebahagian dimuka suami tercinta.. Makkkaiihhh ayat aku.. Propa melampau agak-agakla pun.. Haha! Alhamdulillah.. Tahun ni raya pertama aku sebagai isteri beraya pulak dengan kereta baru & suami baru.. (Wahh kemain suami baru macam mak janda plak hakak sebelum ni..) Kereta biasa-biasa je pun.. Tak mampu lagi nak beli mercedes mahupun BMW.. Tapi aku tetap bersyukur sangat sebab dimurahkan rezeki macam ni.. Gembira sangat-sangat :)  Doa orang teranaiya ni Insyaallah dimakbul kan *tiba kannn


 Gembiranya tengok dia gembira :)

 Tomyam dilmi ni dah sebati dengan jiwa kitorang..
Tomyam,kailan,telur,sotong tepung menu wajib.. Tak tahula bila kerongkong ni nak muak..

 Pavlova dari Delicious yang wallah!

 Berrihitam untuk si suami.. Kau tunggu la D hp aku plak. hehe!

 Kemain tau laki aku ni senyum tersipu-sipu macam kulat..
Geli teman nengoknye.. Huaarggh..





No comments:

Post a Comment