Monday, August 22, 2011

Jangan disalah tafsirkan..

Assalammualaikum..

Pejam celik pejam celik minggu ni minggu last kita berpuasa.. Minggu depan dah bulan syawal.. Setan-setan pun akan dilepaskan tak lama lagi.. Aishhh tak suka la kalau setan-setan ni dah kacau hidup manusia ni.. Huru hara jadinya.. Ok aku pon tak paham apa kena mengena setan dengan entri aku kali ni.. (-__-')

Dah tukar topik.. Pejam celik pejam celik dah ada 30orang pengikut hot-hot yang mengikuti blog murahan aku ni.. Tak ramai pun.. Tak gempak macam blogger lain yang dah ada pengikut sampai belas ribu puluh ribu tu.. Tapi ok la dari tak ada kan.. Kira takde la aku syok sendiri dalam blog murahan ni.. Hoho.. Harini tetiba aku nak buat entri khas untuk blog aku.. Poyo-poyo la sikit kan bajet macam tigapuluhribu dah pengikut siap nak buat entri macam ni..

Baiklah ingin aku tegaskan di sini bahawa blog aku ni adalah blog mengenai diri aku, kehidupan sehari-hari aku, keluarga dan kawan-kawan aku.. Apa je yang jadi dalam hidup aku akan aku taipkan dalam blog murahan ni selagi aku rasa benda tu boleh dibaca untuk korang-korang semua baca.. Hmmm..Aku rasa hampir semua benda aku taip dalam blog ni *kecuali masalah rumahtangga aku..

So bila korang bukak je blog murahan ni korang akan baca dan tengok apa aktiviti aku dan apa benda-benda baru dalam hidup aku.. Jangan sesekali disalah tafsirkan tujuan aku bercerita dan meletak segala macam gambar sebagai menunjuk-nunjuk.. Lagipun bukanlah hebat pun corak kehidupan aku ni.. Sekadar mahu berkongsi kegembiraan dan luahan perasaan aku bersama korang semua.. Itu saja niat aku..

Kalau lah aku tak bercerita semua tu habis apa guna blog raraanggun (murahan) ni.. Sebab dah terang-terang blog aku ni bukanlah blog fesyen, masak/makan, gosip mahupun sukan.. Sebabnya ni blog tentang kehidupan aku kira macam diari la konon bezanya cuma aku menaip bukan menulis dan korang semua boleh baca.. Macam pepatah yang digunakan oleh cikEpal blogger femes tu 'MY BLOG IS UNEDITED VERSION OF MYSELF'.. Lebih kurang gitula bunyinya..

Jadi kepada sesiapa yang rasa meluat, menyampah rasa nak bakor je PC korang bila baca blog murahan ni, aku bukan nak bersikap kurang sopan jauh sekali bersikap sombong tapi korang tak perlula nak baca blog murahan ni lagi.. Nanti kalau baca buat korang meluat je pastu kutuk-kutuk aku kat orang lain buat apakan.. Kang free-free je aku dapat pahala korang.. Ok aku akhiri karangan merapu aku ni dengan menyatakan aku bangga menjadi anggun diriku sendiri.. Okbye! :)




No comments:

Post a Comment