Friday, February 10, 2012

Family day ISMAM

Aku terus sambung cerita keh.. Kali ni pasal famili ISMAM pulak.. Macam biasa tiap-tiap tahun famili ISMAM akan buat hari keluarga.. Tahun ni lepas buat dekat restoran GP Jati beriani house.. Kepunyaan sedara kitorang jugak.. Bebas buat apa je kennn..suka!


 Dah macam berkursus plak.. Nak kena register bagai.. Curlass!

 Kakak-kakak sedara yang havoc sentiasa.. Curlass!

Da boleh tuck in tuu.. Tapi tak paham kenapa muka lebar macam bontot kuali..
Partner Krabi.. Oh! Pasal Krabi nanti cerita..
Bagus! Semangat macam ni yang kita mahukan..
Pakai seluar track dengan kasut sekolah.. Sumpah bila tengok budak kecik 2orang ni teringat zaman sekolah rendah dulu.. Comel tau Puput ngan Amani ni.. :)
 Eee! Dagu dah macam kuih lapis..

 Ok la dari gambar atas tu.. Tapi bibir plak macam buat botox.. Tiba tebal ken!
Tak paham.

 Konon pakai spek macho la ba?? Euwwww perasan diva sangat..

 Hadiah-hadiah untuk semua family.. Aku dapat periuk nasi..
Dan-dan makcik-makcik aku cakap wahh lepas ni konfem pandai masak..
(-______-')
Erkk?? Tak paham aku dapat periuk nasi terus pandai masak.. Masak nasi je punnn..
Budak belum akil baligh pun boleh buat.. hahaha! Kelakar la makcik aku ni..

 Berucap dulu.. Baca doa apa yang patut sebelum majlis mula..

 Semangat belakang tu peace bagai.. :D

 Susun puzzle untuk golongan muda-muda..

 Time ni aku cakap kat Yiyin 'dik.. kak Ya bangga ngan adik sebab dapat no 1' (sambil peluk)
pastu dia cakap 'kak Ya ni nape..ni susun puzzle je la..bukan peperiksaan pun!over betul la'

k fine.

 Susun puzzle untuk golongan bini-bini, mak-mak n tua-tua..
Memang la aku dah jadi bini orang tapi aku tak masuk sebab aku belum tua lagi.. Hah!
Laharnye mulut!

Saje nak tunjuk gigi besi..

Kaler-kaler untuk golongan kanak-kanak..

 Kat situ ada jugak jual tudung.. Kemain suka masing-masing dapat harga sedera-sedara..

 Selagi korang tak gemok macam aku melantak la sepuas hati..

 Deklin memang.. Pantang nampak tempat karoke.. Ajak aku memang tak la.. Maluuu..
Last-last aku menganga tengok dia dapat 50ringgit sebab sape yang masuk pertandingan menyanyi semua dapat duit.
(*__*)

K.

 Status sebagai ustazah bukanlah penghalang untuk dorang nyanyi lagu GOYANG INUL!
Goyang lagi yukk...ah!

 Pompan over bak kata Yiyin..


 Eh! Beli satu percuma satu ek?



Peringatan untuk korang semua ek..  Jangan sesekali suruh abang dj jadi abang fotografe.. Kang tak pepasal jadi macam gambar kitorang yang kat atas ni.. Dia kata tak muat gambar semua famili nak masuk dalam kamera.. Pastu dia punya bijak dengan selambanya tangkap gambar setengah-setengah.. Mula-mula belah kira pastu belah kanan pulak.. Watdehekk.. Pastu bila dah dapat masuk semua (hampir semua) dia boleh tak cakap pandang kamera ke suruh bersedia ke cakap 123 ke apa.. Last-last terjadi la gambar kat bawah ni..











Nampak? Semua tak sedia kot.. Duhh..!
Terima kasih abang dj

No comments:

Post a Comment