Wednesday, February 29, 2012

Newborn little sister

Ehem! Ehem! Ramai yang dah tahu yang lepas mama aku meninggal baba aku kahwin baru.. Tapi aku sampai sekarang tak boleh masuk lagi ngan bini baba aku.. Mungkin sebab saka aku ngan saka bini baba aku tu tak ngam.. Haha! So bila dah kahwin mesti bersetubuh kan.. Bila dah bersetubuh mesti mengandungkan.. Dia mengandung dan dah selamat pon melahirkan seorang baby perempuan..

Memperkenalkan adik baru aku hasil dari sperma baba aku yang masih kuat walaupun dah berumur 62tahun.. Cayalah ba! Apa rahsia? Takkan makan tempe goreng hari² boleh jadi subur kot.. Turunkan sikit ilmu tu kat Cuiyam.. Dengan menantu pun nak berahsia.. Aishhh!


 Alololo.. Suittnya dapat hakak macam aku.. Hewhewhew

 Time ni ondewei nak pergi hospital pastu tengok cantik pulak awan nanonanonano ni..

 Lebat rambut kau dik :)

 Alalalala comelnya dia senyummmmm.. :)
Kalau dah namanya baby mesti ada je tempek benda pelik² kat dorang..

Dah bukak mata sikit dah diaaaaa :)
Oh lupa nak bagitau nama dia Farra Azzalea(kekal abadi).. Gigih ni google nama pangkal AZ..
Tapi adik baru aku ni adik luar negara.. Made in Indonesia..
Kau mampu?? Haha.. Lantak la dik.. Tak kisah la kau made in mana pon janji hakak sayang kau jugak..
Cuma mak kau je hakak tak sayang..

*Stekmen maut tuu.. Wartawan baca ni kompom aku kena banned*

Ah! Lagi sekali stekmen maut perasan artis. Hohemji!

No comments:

Post a Comment