Thursday, July 21, 2011

Booooo pompan ni weiii..

Ye marilah kita ramai-ramai booooo kat Raraanggun weiii.. Kau ni dah kenapa la pompan.. Cite dah berkulat baru nak hapdet harini.. Booooo!! Aku pun tak tahu la kenapa aku dah malas nak hapdet sekarang.. Mungkin sebab blogger-blogger kegemaran aku sekarang pun jarang hapdet.. *tibe kan*

Dah arr malas la aku nak eksplen panjang-panjang.. Haritu dah lama dah bukan haritu sebenarnya tapi nak nampak aku tak ketinggalan sangat aku cakap la haritu.. Tempat aku kerja ada buat pertandingan futsal..
Dah arr malas la aku nak eksplen lagi.. Tengok je gambar..


 Sweet kan baba aku belikan aku beg konves.. Walaupun zaman konves aku dah lama berakhir dari waktu sekolah lagi.. Tapi cute gak beg ni.. Pandai baba aku pilih matching pulak ngan baju futsal..

 AJK's



 Pasukan wanita Miros walaupun kalah tapi semangat kesukanan tu penting weiii..
Tabik arr kat korang semua!




No comments:

Post a Comment