Friday, July 8, 2011

Peri-peri nandos..

Hari Rabu haritu aku dengan kak Liya pergi makan nandos kat Alamanda.. Ok orang kampung macam aku ni baru pestaim nak merasa makan kat nandos.. Bapak la sadisnya.. Sebenarnya plan nak makan ramai-ramai dengan akak-akak opis lain.. Tapi bila aku tanya semua tak bagi kata putus.. Buat dekkkk je.. Aku pulak dah lama nak rasa makan kat nandos tu.. Orang kampungkan.. Si suami pulak asyik ada program lain tak boleh nak layan kerenah aku.. So bila kak Liya dah balik dari Korea aku ajak dia, dia terus on.. Apa lagi terus gerak la kan..

Pastu tetiba ada pulak yang nak sentap emo bagai.. Keluar makan je punnnn.. Tak paham la hakak kannnn.. Janganla macam tu.. Tak beshhh la kalau dengan kawan-kawan nak sentap emo bagai untuk benda kecik.. Ok dah! tutup cerita tengok je gambar.. :)

 Tak cuka ya cebab cemua tulican je.. Tate damba punnnn..

 Dah kata pestaim.. Haruslah jakun macam ni.. Weeeee....

 Espetada.. Lepas ni dah tak merengek lagi nak makan nandos.. Weeeeeeee....

 Air lemon rm5.90.. Boleh refill banyak kali harga tak perlu refill.. Weeeeeee.....

 Big apple untuk cayang mucuk-mucuk si suami.. Weeeee... Okbye!







No comments:

Post a Comment