Tuesday, July 26, 2011

Apa la nak jadi dengan aku ni..

Ya tuhan... Aku pun tak tahu la apa nak jadi dengan aku sekarang ni.. Beriya nau malas sekarang.. Nak kata pembawakan budak aku tak mengandung lagi.. Ke memang dah azali terang lagi bersuluh yang aku ni pemalas.. Fine aku mengaku la memang aku malas.. Tapi korang janganla salahkan aku sesungguhnya aku ni memang busy bak kata orang putih.. Seleberiti la katakannnn..

Ok harini aku nak hapdet cerita yang kalau ada ulat sampah dah jadi lalat betina siap bertelur, telur tu siap jadi ulat sampah pastu lalat betina tadi dah jadi mak lalat kat ulat-ulat sampah yang dia telurkan tadi tu..
punya la panjang mukaddimah aku nak menunjukkan betapa lamanya cerita yang aku nak hapdet harini.. Sadisss.. Wattuduuu.. Seleberiti kannn.. Camni la.. aku akan start cerita dari yang lama ke yang baru harini.. ikut turutan ye.. Kita mulakan sekarang..

Dulu tu.. Iishh tak boleh cakap hari tu sebab dah lama jadi.. Ofis aku ada buat wacana 1Malaysia.. Ala sebab isu BERSIH 2.0 tu la.. Tu yang semua jabatan kerajaan kena ada wacana 1Malaysia ni.. Kira nak bagi kesedaran kat masyarakat kita yang tak kenal erti syukur ni.. Kenapa nak kena ada demonstrasi jalanan macam tu??!! Nak kan kebebasan yang macam mana lagi??!! Mahu peristiwa 13Mei1963 berulang??!!
Tapi bukan aku cakap la.. Orang yang talk tu yang cakap camni.. Aku ulang tayang balik apa yang dia cakap..


 Ha abang ni la yang cakap camtu.. Aku tak cakap pape..
Kalau ada orang BERSIH kat sini nak kondem, kondem abang ni.. Jangan kondem aku..

 Aisshhh! Harus la ada gambar owner blog yang anggun ni kan..

 Antara negara yang join BERSIH.. Gambar ni pun aku dapat dari abang atas tu..
Entah betul entah tak aku tak amik tau.. Janji aku hapdet belog aku..



No comments:

Post a Comment