Tuesday, July 5, 2011

Pasta tepi jalan..

Taknak cakap banyak la kan.. Kat Bangi ada satu gerai ni jual mee rebus, nasi goreng, segala yang bergoreng..Sedap dia memang aku taknak cakap la kan.. Sebelah dia pulak jual makanan-makanan barat yang aku taknak cakap banyak sedap pun taknak cakap la kan.. Siapa nak makan sedap tapi harga murah tanpa dikenakan gov tax dan servis tax yang kalau kedai makan lain tu kemain nak servis tax tapi layanan macam wtf kan tapi bukan semua la macam tu.. Ha.. Sini la tempat yang sesuai untuk korang..


 Kan aku cakap ni gerai tepi jalan..

 Amacam? Makanan nampak macam tepi jalan tak??

 Penagih dadah pun selalu datang sini untuk melepaskan gian..
Hebat tak hebat gerai ni.. Buat secara terbuka pulak tu..

 Aishhhh taknak cakap banyak la kan.. Rasa sendiri baru tahu!

p/s : Ni gerai tepi jalan tau.. Tak sesuai untuk mereka yang mempunyai standart yang fesklas kononnya.. Kalau siapa yang mempunyai sifat-sifat merendah diri dan terbuka macam aku yang anggun ni.. Disyorkan makan kat sini.. Gerenti puas hati.. Mee rebus dia pun taknak cakap banyak la.. Rasa sendiri..

Lokasi : Seksyen 3 Bandar Baru Bangi belakang sekolah 1.2 kilometer dari rumah mak mentua aku.. Pandai-pandai la korang carik.. Okbye!







No comments:

Post a Comment