Friday, July 8, 2011

Kat medan ikan bakar pun boleh..

Malam semalam harijadi adik ipar aku.. Kitorang selebret kat luar.. Asyik buat kat rumah je.. Boring.. So malam tadi makan ikan bakar .. Sodapnyo mak aihhh.. Jangan cakap..Lagi-lagi kalau makan pree.. Toraso nikmatnyo! Macam-macam ada semalam dari bakar,goreng, stim-stim pun ada.. Perghhhhhh..

 Red velvet lagiiiiii..

 Adik-adikku..
Ye aku tau aku lagi anggun dari dorang.. Takyah cakap lagi.. Tau dah..

 Dia kata dia malu nak diri.. Tapi kitorang paksa gak.. Tak pepasal semua orang tengok.. Muahaha!

 Yang diri sebelah adik ipar aku tu boipren dia, nama susu.. Adik aku yang bongsu boleh cakap dia orang Korea.. Aihhhhhh! Nasib baik aku dah kahwin.. Kalau takkkk.. Muahahahaha!

Tapi itu semua hanya gurauan si suami tetap dihatikuuuuuu...
aiii labiuuuuuu d......!





No comments:

Post a Comment