Wednesday, July 27, 2011

Post royan-royan!

Semalam pagi abang posmen bagi surat.. Ada pulak nama aku.. Ehh! Dari Tesco la.. Pastu bukak la sampul dia rupanya dapat vocer dari Tesco.. Almaklum la sekarang dah jadi bini orang.. Kalau dulu selalu lepak Sg.wang, Timesquare shopping baju seluar beg.. Sekarang bila dah kahwin selalu lepak Tesco shopping sayur udang ayam pencuci jamban.. Aishhh lainnya kehidupan aku sekarang.. Takpe-takpe dah kata isteri orang kan.. Petang pulak dapat 2kotak VCO.. Ok memang dah lama nak.. Tapi semua tempat mahal.. Cekik darah amik postage tinggi.. Tiba-tiba yang ni dapat pulak 30hengget.. Apa lagi sambar dua la..


 Beli 2kotak makannya tak.. Pedehal.. Tamak tu penting..

 Dapat gak berjimat.. Tak sabar nak beli barang-barang dapur sempena bulan puasa nanti.. Ecewaahhh!
tapi yang spoil mood aku rasa macam nak bakar je tesco ni bila

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

 Punya la susah mama baba aku pikir nama untuk aku senang-senag dorang tukar letak nama aku AZINA??Watdehek mannn.. !





No comments:

Post a Comment