Tuesday, July 26, 2011

Gaun yang barbie pakai pun kita boleh makan..

Yayyy!! Akhirnya aku hapdet jugak cerita baru.. Tapi takde la baru sangat hari Sabtu lepas punya cerita je punn.. Hari Sabtu hari tu aku dapat jemputan dari bos aku pergi birthday party anak dia yang pertama.. Buat dekat Mcd.. Aku dijemput? Curlasss noks.. Kau hado.. Muahaha.. Gila jakun perangai pompan ni.. Takpe sekali sekali jakun bongok apa salahnya kan..


 Sepanjang 21 tahun hidup pestaim pergi harijadi yang sambut kat Mcd..

 Ni apahal comel sangat ni.. Geramla!

 Birthday tahun ni nak buat kat sini jugak la..

 Lady boss..

 Birthday tahun ni nak kek macam ni jugak la..

 Baju dah sama biru.. Tapi sayang bukan anak sendiri.. Sabar ye suamiku..

Tempek gambar wanita anggun wajib dalam belog aku ni..

 Mak budak yang beriya.. Huaaaaaha..

p/s : Nanti ada anak sendiri tiap-tiap tahun nak sambut harijadi dia kat tempat-tempat macam ni.. Tahun ni Mcd tahun depan KFC tahun lagi satu Popeye tahun seterusnya Wendy..Kalau si suami baca mesti kepala aku kena tunjal.. Apa kau hingat kau kahwin dengan tokeh minyak kelapa dara ke.. Heh!





No comments:

Post a Comment