Tuesday, July 5, 2011

Hadiah dari Korea & US

Okkkkkk sepanjang 21tahun aku hidup ni kan.. Ni pestaimmm aku dapat suvinier yang betul-betul dari over de siii.. Bukan over de renbo ye.. Nampak tahap jakun melampau aku macam mana? Biasa orang kampung.. Bila dapat barang dari negara seberang mula heboh dok canang satu kampung.. Kalau boleh siap nak buat poster pastu bagi kat sorang satu tunjukkan yang aku dapat suvinier.. Gila perangai orang asli kampung dusun mana sesat.. Har!har!har!

Apa-apa pun aku nak ucap very very terima kasih kat suami kak Dude dan kak Liya yang pura-pura tak tahu aku serius time aku cakap aku nak ikut dia pergi Korea.. Sampai hati akak.. Huahuahua! Gurau je.. No sentap makan dalam ye.. Very terima kasih korang!

 Sudu coklat semua dari kak Liya.. Keychain dari suami kak Dude..

Ni coklat kaktus.. Ye spisis pokok yang banyak duri tu.. Awesome!
Sape yang anti Yahudi boleh la makan coklat ni..
Kan macam patung berhala tu.. Betul tak?? Ahhh.. belasah arr..





No comments:

Post a Comment