Thursday, June 30, 2011

Main tag-tag pulak awak ye..

Kerja aku setiap hari memang akan bukak blog kawan-kawan, hakak-hakak opis, gosip-gosip, orang femes-femes, fesyen-fesyen, blablablabla.. So tadi bila aku bukak blog Cik Adda dia main tag-tag post.. Dia tag aku sekali.. Masuk ni dah 2kali dia tag aku.. Kemain rajin awek sorang ni tag orang.. Tapi best gak bila kena tag ni.. Ada jugak benda nak di post kat blog kesayangan aku ni.. 
Kali ni aku nak join tag ni sebab nak bagi otak aku berfungsi sikit.. Biar bagi ligat.. Hari-hari lembap je.. Otak aku ni asyik pikir pasal makanan je sekarang.. Mana tak godang badan aku.. Heh!
Jadi mari otak ku dan jari jemari ku kita berfikir sambil menslimkan jari yang dah gendut ni.. Ktak-ktik-ktak-ktik!
------------------------------------------------------------------------
a) segala soalan tag perlu dijawab menggunakan huruf awal nama anda
b) boleh pilih nama penuh atau nickname
c) tak kisah jawapan anda either in Malay or in English

 
1) what is your name : Rara anggun

2) a four letter word : Rock (la gua! Boleh??ghasak!)

3) a boy's name : Rayyan

4) a girl's name : Ramlah Ram (double R aku bagi tapi dia WOMEN! ghasak!)

5) an occupation : Receptionist (kena sangatla dengan aku)

6) a color : Rainbow

7) something you'll wear : Roxy (seliper tebal harga 15hengget tu)

8) a food : Rojak ayam (perghhh sodapnyo!)

9) something you drink : Root beer letak eskem vanilla (perghhh sodapnyo!)

10) something found in bathroom : Rambut (biasa la rambut perempuan)

11) a reason for being late : Rasanya sebab aku suka berangan sambil bersiap.. Tu yang lambat tu!

12) something you should have : Rumah sewa  sendiri (dalam 20bijik macam tu..Kayo hakak!)

13) a movie title : Red Riding Hood

14) a place : Redang

15) a musical group : Rabbani (ouhh insaf (-___-) )

16) an animal : Rabbit

17) a street name : Raja Chulan

18) a type of car : Rexton

19) the title of a song : Russian Roulette by Rihanna (triple R aku bagi)

p/s : terima kasih ye cik Adda (yang bakal menghilangkan daranya bulan 11 tahun ni..Insyaallah kalau takde aral melintang, umur panjang, murah rezeki ye semua) sebab tag i.. Nanti tag banyak-banyak lagi.. 0kbye!




No comments:

Post a Comment