Tuesday, April 12, 2011

Kedai kek New Zealand

Semalam masa aku dengan suami ondeweii balik dari opis kan tetiba..... Macam biasa la penyakit sawan aku ni sampai kan.. Aku tetiba terasa macam nak singgah kat kedai kek yang dah lama aku nampak tapi tak singgah-singgah pun selama ni.. Semalam dapat jugak pergi sebab penyakit sawan aku dah sampai kan.. So aku suruhla si suami singgah jap kedai kek tu.. *sebenarnya nak tengok kalau-kalau ada red velvet ke tak*



Mintak-mintak la ada red velvet tu..

Kat sini tak ada..

Kat sini tak ada..

Ala.. Suuuuuuiiittttnya tolong carik sekali..

Kat sini pun tak ada.. Haa.. Kat celah-celah tu ada kot!

Ala..! Celah-celah ni pun tak ada jugak la red velvet..!



Last-last beli sandwich dengan blueberry muffin je.. Yela.. Dah masuk kedai orang tangkap-tangkap gambar buat macam kedai kek tu muzium pastu tetiba tak beli apa-apa memang mintak kena tunjal kepala tu dengan toke kedai kek tu kang..

So nak taknak kena beli jugak.. Tapi blueberry muffin dia boleh tahan sedap.. *tengah kunyah tu bayangkan red velvet* Gila sadiss... Lantakkkk....!





No comments:

Post a Comment