Monday, April 11, 2011

Zon kelajuan !




Malam minggu entah kenapa dan bagaimana tiba-tiba penyakit sawan aku datang ajak si suami pergi speedzone.. Ye speedzone adalah party event yang dibuat sempena kedatangan perlumbaan F1.. Ala-ala macam club tapi ni open space punya.. Buat kat tengah-tengah padang kat Sepang tu..

Tapi jangan salah ye semua.. Aku pergi sana saje suka-suka ok.. NO! NO! drugs and alcohol! Aku dengan suami aku CLEAN bhaiii..! Tak sentuh itu semua ye!

Tu la aku cakap kalau penyakit sawan aku datang ada je benda entah apa-apa aku nak buat.. Si suami taknak pergi.. Tapi dah sakit sawan aku ni datang kan.. Aku pun dengan rela hati cakap dengan suami aku biar aku yang bayar semua.. Tiket, minyak, tol semua   atas tanggungan aku..

Aku betul-betul dah sawan ni.. Tapi nasib baik lah ada 2 orang kawan kitorang nak join sekali.. So duit minyak dengan tol dorang bayar.. Selamat duit aku weiiii.... Tapi kesian kot kat dorang sebab dorang nak ikut last minit kan.. S0 beli tiket pon last minit jadi harga tiket pon naik mendadak dengan melampaunya dari 35 henget ke 100 henget! Sadis-sadis.. *aku dengan suami dapat tiket murah sebab guna orang dalam*

Takde gambar nak tunjuk sebab sengaja tak bawak kamera sebab taknak tangkap gambar sebab nanti kalau tangkap gambar mesti nak upload pastu nanti mata korang mesti tak sanggup nak tengok ragam dan pakaian manusia dekat sana ;p

p/s : Sekali sekala 'nakal' cuci-cuci mata malam minggu buat benda yang takde faedah ok je.. Bagi aku la.. Even dah kahwin nak jugak enjoy sekali-sekala.. Hey im just 20.. What do u guys expect.. Daaaaaaaaaaa!

To my dearest husband thank you sebab sanggup layan kerenah isteri D ni walaupun terpaksa ikut sebab dipaksa oleh isteri D yang anggun ni.. Hahakss!

Okbye!



No comments:

Post a Comment