Monday, April 25, 2011

Fara Azira, Farra Azlein, Farra Azriena

Tibe kan rindu kat adik-adik aku.. (-___-)
Khamis lepas dapat la jumpa dorang kejap.. Itupun sebab ada urusan family.. Kalau tak hmmm.. Tapi adik aku yang bongsu tu kerap la jumpa sebab hari minggu je aku amik dia bawak tidur rumah aku.. Sweet kan aku.. :)

Tapi kalau adik aku yang kedua (iaitu kakak adik aku yang bongsu maksudnya dia lahir selepas aku lahir kiranya aku jadi kakak dulu baru dia jadi kakak kepada adik bongsu aku yang lahir lepas kakak dia yang kedua lahir jadi disebabkan itulah dia menjadi adik bongsu kepada aku kakak dia yang pertama & kakak dia yang kedua)tu memang susah la nak jumpa dia.. Kemain bz kononnya.. Tapi sebenarnya meronggeng!

Sakit hati aku ni.. Tapi dalam sakit-sakit hati macam nak bunuh dia kerat 8 pastu campak dalam laut bagi jerung makan tu pun sayang gak aku kat dia.. Sayang la.. Sape cakap aku tak sayang.. Biasa la adik kandung kan.. Tapi dia tak tahu aku sayang dia sebab aku selalu cakap aku benci dia.. Sian kau dik..

Tak payah la korang pelik..memang aku lagi lawa,cute,ayu,anggun dari adik aku..

Kau tengok skin tone aku dengan dia.. Huahuahua!
Anak banggla ke kau dik!

Dia memang suka buat muka macam siamang.. Sama la macam aku..

Kalau nak tahu rambut original aku macam adik aku ni ha.. Kerintingg..

Lain la pulak aku tengok muka dorang ni.. Macam tak sama dengan muka aku je.. Nak ajak baba buat ujian DNA la..

Akhir sekali mesti kena ada gambar makanan.. Rojak mamak dengan cendol pulut.. Mantop!




No comments:

Post a Comment