Monday, April 25, 2011

Macam ni la jadinya kalau dah lama tak hapdet!

Aku kan tamak haloba dan jakun yang melampau..Tu yang lepas satu, satu lagi dan lagi dan lagi aku buat post.. Tak bagi peluang dah kat partner sebelah aku ni nak guna pc.. Keji kan.. Ok.. Aku nak cerita pasal malam khamis minngu lepas.. Lama punya cerita tapi apa aku peduli.. Aku nak cerita gak.. Taknak tengok takpe pergi tengok blog lain.. Sentap aku!

Malam tu ada futsal lepas balik dari futsal pergi minum-minum kat area tempat futsal tu.. Lepas dah minum-minum semua kitorang pun gerak la balik.. Kurang dari 1 kilometer sebelum nak sampai rumah tetiba hp si suami berbunyi.. Dalam hati aku da fikir ni mesti ada something wrong somewhere ni.. Rupanya memeng betul..

Kereta Didit boleh pulak buat hal tak ada minyak kat tengah-tengah highway Sg Long tengah-tengah malam buta tu.. Sekarang ni aku tak tahu la yang buat hal kereta dia ke si Didit ni yang buat hal tak isi minyak.. Nasib baik kau tak sorang-sorang time tu.. Dah la kau takde kredit.. Jebat takde kredit.. Yut pulak habis bateri.. Nasib baik la Rashid tu ada kredit.. Tu pun nyaris je tu.. Hp dia pun dah berbunyi-bunyi dek sebab low bateri.. Nasib baik sempat kol.. Kalau tak tidur la korang kat tepi highway tu.. Hahaha!

 Kau tengok jalan dia lekang macam mana..

 Dah masukkan 4 botol minyak starter pulak buat hal

 Kalau buat acara lumba lari pun boleh dowhh!

Konon-konon hero la sebab berjaya start kan kereta ni..

Kalau aku la kena macam ni kompom kena sawan.. Lain kali sebelum keluar pergi mana-mana sila isi minyak kereta korang dulu ye.. Jangan jadi macam kat atas ni.. Untungla ramai time tu.. Kalau sorang dengan hp tak ada kreditnya.. Fuuhhhh.... Renung-renungkan dan selamat beramal.. 0kbye!




No comments:

Post a Comment