Wednesday, April 20, 2011

Sambung balik

Okeh malas sebenarnya nak hapdet.. Tapi gambar dah upload kan.. Hapdet je la.. Aku nak cerita pasal minggu lepas punya cerita.. Hari jumaat malam H2M aku dengan suami pergi rumah ibu dekat Serdang.. Ada buat makan-makan sikit (untuk kak Hanim rasanya.) Semua ada kecuali kak Lia dengan kak Hawa..

 Cantik kan gigi dorang.. Daaaaa...

 Yang belakang tu memang macam tu .. Rasa nak sepuk je muka dia.. Huahuahua!

 Sisi kurusku.. Nampak kurus kan korang? Ye aku memang kurus! Sape yang cakap aku gemok aku santau korang..

 Bukan muka baby je sama.. Muka yang dukung baby pun sama..

 Sabar ye D.. Tak senang buat anak.. Susah..

 Kak Hanim yang kurus.. Terima kasih premium beautiful!

 Lauk simple je.. Tapi sodap!

Nyampah la tengok diri aku..

Mintak-mintak la gigi anak kitorang tak berterabur macam gigi kitorang..
Sadis.. Sadis.. Okbye!




No comments:

Post a Comment