Wednesday, April 20, 2011

Sambung balik (2)

Hahaha.. Korang ingat dah habis?? Belum lagi.. Ada lagi sambungan musim ke-2.. Aku kan tamak.. Mesti la nak buat post banyak-banyak.. Aku dah warning awal-awal yang hari ni aku akan post banyak-banyak.. Biar sampai juling mata korang tengok..

Ok.. Cerita kali ni terjadi dalam 1 malam tapi berlainan tarikh.. Lepas balik makan-makan dari rumah ibu, aku dengan suami pun bergegas ke downtown Kajang.. Nak sambut birthday membe kitorang.. Tapi sambut kat restoran nasi ulam je.. Tak sempat nak set tempat semua sebab petang tu membe aku punya awek *ala awek membe aku yang birthday tu la* tiba-tiba mesej mintak tolong belikan kek.. Nak buat suprise kononnya..

Petang lepas balik kerja terus pergi beli kek.. Dalam pukul 11.30 malam macam tu lepak-lepak kat nasi ulam pastu pukul 12 baru keluarkan kek..



 Ok.. Apek konon malam tu nak cover macho dari menangis depan kitorang.. Poyo la kau pek..

 Ni la adik aku yang bongsu.. Sama kan muka kami.. Huahuahua!

 Aniq Rayyan asal kau comel sangat!

 Camni rupanya kalau kitorang ada anak.. Wahhhh.......

 Papa & mama Rayyan.. Lama gila tak jumpa dorang.. Malam tu lepak sampai pagi.. Anak dia apadahal.. Steady weiii tak meragam langsung..

Cukup sweet tak kitorang.. Sweet gila kan.. Sampai tak tahu nak gambarkan betapa sweetnya kitorang bertiga memakai kaca mata sama tapi tak serupa.. SWEET GILA!

Aku cakap Apek poyo sebab lepas balik tu dia hantar mesej dekat si suami.. Siap cakap I LOVE YOU tu yang tak tahan tu.. Huahuahua! Yang si Amy pulak *ala mama Rayyan la! Tu pun korang tak kenal..* dari mula jumpa aku sampai nak balik tak habis-habis muka terkejut dia tengok perubahan bentuk fizikal aku yang mendadak..

Yela dulu kan badan aku macam Kim Kardashian.. Tapi sekarang badan aku dah macam Oprah Winfrey mana dia tak ternganga mulut.. Pastu dok pegang-pegang lengan aku.. Aku siku kang baru tau.. Aduyaii.. Bila la badan nak slim macam dulu ni.. Hmmmmmm.. Okbye!




No comments:

Post a Comment