Thursday, April 14, 2011

Thorn-an atau dikenali juga sebagai duri-an..

Yesterday when i on the way to go home sweet home after work suddenly-suddenly i want to eat durian.. No rain no storm my sawan sick come again.. *ho0oo0hemjiii! my sawan sick already come already*

Then i ask my beloved husband the very handsome guy in Selangor *not yet in Malaysia ye..* to find durian stall side-side road.. We found one stall.. Found...who tell we dont found.. So we buy 3 durian for the price rm70!! Ho0o0maigaddd crazy expensive.. But really want to eat, what have matter right?


******** inglish jawa aku guna apa korang tahu.. Meh aku translet sape yang tak paham********


Semalam bila aku nak balik rumah lepas balik kerja tiba-tiba aku teringin bebenar nak makan durian.. Takde hujan takde ribut penyakit sawan aku datang lagi.. *ho0oo0hemjiii! penyakit sawan aku dah mai dah*

Lepas tu aku suruh si suami yang sangat kacak kat Selangor ni *belum lagi dalam Malaysia ye..* untuk carik kedai durian kat tepi-tepi jalan.. Kitorang jumpa satu kedai.. Jumpa sape cakap tak jumpa.. Jadi kitorang beli lah 3bji durian dengan harga rm70!! Ya ampuuuunn gila mahal.. Tapi nak makan punya pasal apa ada hal kan?

Sampai rumah terus pergi dapur.. Nak menyelesaikan misi mentakedarah durian kan.. Tapi nanhado nak terus melahap.. Nak kopek durian tu je dah amik masa setengah jam! Tak percaya tengok gambar la..



 Ni baru intro ni..

 Tu dia..! Segala tenaga zahir dan batin dikeluarkan..

 Usaha masih diteruskan..

 Hampeh.. Guna pisau juga akhirnya..

 Hambek kau.. Sekali dia buat macam potong ayam da....

 Hancur... Wajah durian yang dipertaruhkan.. Tapi sodappp!

 Ha...yang montel-montel bulat macam perut aku ni memang piang..!

 Tengok baju kerja pun tak tukar lagi taksub punya pasal..

 Ni aku punya sorang.. Tak cukup weiii... Ni kalau mak mentua datang rumah pun memang tak perasan dah!

 Nikmat gila weiii...

 Stimmmm weiiii...

Syahduuuuuuu weiii...


Pastu malam menggelitat panas.. Nasib baik ada en.york.. Okbye!





No comments:

Post a Comment