Monday, April 25, 2011

Pizza Hut bersama hot mama..

Korang.. Post untuk harini tak habis lagi ye semua.. Huahuahua! Sumpah aku pun nak muntah ni asyik mengadap blog aku yang entah pape ni.. Ahhh! Peduli la.. Jari jemari aku yang mulus ni masih lagi mampu untuk menaip.. Jari aku ni yang jakun sangat nak hapdet blog.. Bukan aku ekk... Aku cool.. Tenang je..

Ni jari aku nak cerita.. Eh bukan cerita tapi taip.. Jari mana boleh cakap.. Harharhar!
Hari jumaat lepas *post harini banyak cerita pasal minggu lepas ye semua* kak Atul yang dulunya pernah menyumbangkan tenaga kerjanya untuk Miros ni datang melawat kitorang-kitorang yang masih setia dekat Miros ni.. Sekarang dia tengah bercuti pantang.. Dia pun datangla lepak-lepak pastu kitorang pun bawak la hot mama ni makan pizza..

Aku rasa macam baru je lagi aku kerja kat sini tapi sekarang rasa macam lama pulak sebab aku kenal ngan kak Atul ni dari zaman dia bujang lagi.. Aku pun kompius ni.. Kejap rasa lama.. Kejap rasa baru.. Lantak la.. Layan gambar la kan..


 Kak Atul hot mama sekarang..

 Mula-mula memang la tegak.. Lama-lama ok la tu.. Caiyok kak Nik!

 Gadis-gadis ADFI.. *Gadis pun bolehhh*

 Super supreme ni sedap pulak.. Selalu aku makan roti dia macam keras.. Tapi ni lembut je.. Sebab kebulur kot..

 Dulu kitorang selalu bertiga.. Sekarang tinggal aku dengan kak Ana je.. Sobsob!

P/s : Masih lagi hutang dengan kak Ana 15hengget masa makan pizza haritu.. Kak Atul nanti kita jumpa lagi ye.. Tak cukup lepas rindu hari tu.. Okbye!





No comments:

Post a Comment