Thursday, April 28, 2011

Pembantu peribadi yang anggun!

Ambik baldi pastu sila muntah dalam baldi tu bila dah  baca stekmen aku kat atas tu.. Huahuahua.. Sebenarnya dari semalam sampai hari ni aku diberi mandat *tak boleh blah ayat* untuk menggantikan tempat PA kepada KP Miros.. Mula-mula macam watdehek aku yang kena ganti.. Pa KP tu bhaii.. Jangan buat main.. Salah sikit mati aku kena terminate!

Aku ingat nak berlakon sakit kan.. Konon-konon kena cagu ke sipplis ke apa-apa ke kan.. Taknak ganti pa KP punya pasal.. Last-last aku pikir sampai bila lak aku nak takut macam ni.. Baik aku buat je.. Dapat pengalaman baru.. Bertambah pengetahuan aku.. Dalam SKT aku pun tertulis (menerima arahan dari masa kesemasa) Walaupun dapat jadi pa selama 2 hari je, janji aku dapat merasa n tau macam mana kerja pa ni.. Seronok jugak jadi pa ek! :)

 Besar dan keseorangan..

Hanya Bobo sebagai teman & penghiburku *suka hati aku je bagi nama*

 Sini memang clear..

 Tapi bila tengok sebelah berterabur..

Aku pun tak tau sape yang tangkap gambar aku dikala aku sedang sibuk menjalankan tugas & mandat yang diberi.. Harharhar!
p/s : Nak jadi pa lagi la..Seronok.. Tapi taknak ada KP.. Ada KP masak aku weiii.. *Harap-harap kerja yang aku dah buat betul & tak ada masalah.. Kalau tak sendiri mau ingat la!* Okbye!




 

No comments:

Post a Comment