Wednesday, April 13, 2011

OH! Opisku syurgaku..

Geli pulak tengok tajuk post aku ni.. Ramai membe aku tak percaya aku dah kerja sekarang.. Dorang ingat aku tipu-tipu.. Eiiii! Korang ingat aku tak layak dapat kerja ke.. Tu la.. Dulu panggil lagi aku otak mereng.. Tengok sekarang siapa pegang duit sendiri dulu.. Apa barang enjoy pakai duit mak bapak.. Huahuahua.. *gila riak*

Meh-meh aku nak tunjuk korang ruang tempat kerja seorang WANITA yang bergelar receptionist.. *gila riak ingatkan jadi pegawai tadi, rupanya recept je* huahuahua!


Jakun aku masa tengok Lat haritu tak habis lagi.. Siap buat desktop background tuuu...

Share partner aku.. *tak boleh blah ayat*

Bagus hari ni surat khabar tak hilang..

Uuuuiiiiihhhh! Petang-petang layan Sejuta Cinta Marshanda dengan Marimar..

Dari tadi muka dia half je kan? Sabar.. Sabar.. Kejap lagi aku tunjuk muka dia..
Kasi saspen sikit..

Korang ingat aku tak pandai bercucuk tanam ke..
Ni la hasilnya aku bajakan, siramkan, manjakan..
Segar bugar, bunga kembang mekar, daun tu.......hijau...... fresh je.. buat ulam ok gak..

Kat Miros ni aku sorang je dapat kolam air pancut ni.. Speshel speshel..
Agak-agak air kat Miros habis aku minum je air ni.. Apa ada hal..
Batu tu aku buat main batu nisan seremban.. Apa ada hal..

Britney, Rihanna, Avril, Justin, Micheal.. Ok cukup anak ikan aku..

Taadaa! Ni la wajah misteri yang dok pandang tepi je dari tadi..
Ni latest punya stok.. Masuk ni dah 3 orang tukar jadi partner aku..
 Aku je yang setia duduk kat lobi Miros ni.. Sadis.. Sadis.. (-__-)

Ok.. Aku rasa tu je kot.. Dah takde apa dah aku rasa.. Apa?? Nak lagi?? Tak puas??
Aisshh.. Takkan tak puas lagi kot.. Dah banyak dah ni.. Ok ok.. Aku bagi lagi.. Tapi janji korang jangan nak komen pape.. Diam je.. Janji?? Janji?? Ok.. Aku bagi lagi la.. Hehe!


























Betul ni?? Jangan komen pape ekk.. Janji?? janji??










































Janji????????????????????????? Ok ok.. Aku bagi..



Cantik

 
Menarik

 
Tertarik

 
Aku memang

 
Da BOMB!!
Hee.....*nada sengau* Nak buat gaya apa lagi....

 Hambek kau.. Huahuahua!

 Ok nak masuk boby builder bila bersara nanti..

 Segak bergaya mutu keunggulan itulah gayaku..
Bagi gambar ayu sikitla.. Tengok bawah..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

 Cukup ayu? Abaikan gigi aku tu...

 Ada bakat jadi model ni.. Huahuahua!

Last sekali biarlah bertamadun sikit..

Okbye!











2 comments:

  1. mata kat atas.. tgn kat bahu.. wekkkk !!! :P

    ReplyDelete
  2. kakakakakaka*sambil buat gaya macam shela*kikikiki

    ReplyDelete