Tuesday, June 28, 2011

Emak kahwinkan Ogy..

Hari Sabtu lepas kakak kawan aku kahwin.. Ala kawan aku Rinn yang pernah aku ceritakan kat blog ni dulu.. Kalau nak tahu post yang mana carik sendiri.. Malas aku nak bagi link.. Muahahahaha!
Kenduri kahwin kakak dia buat kat rumah tapi best la sebab rumah dia dah renovet bagi besar.. Banyak ekon hakak suka.. Dah jadi anak orang kaya kau sekarang kan Rinn.. Tu yang aku lagi sayang kau tu..
Dah! Dah! Dah! Sebelum aku merepek tak tentu pasal baik aku bagi korang tengok gambar..

 Dah kahwin tak kisah peluk-peluk.. Muahaahah!

Kawan dari darjah 1 sekarang dah jadi sedara..
Sebab dia dengan si suami sedara rupanya..

 Pestaim kot tengok Kak Ogy mekap macam ni.. Pakai baju labuci-labuci..
Kalau bukan hari kahwin dia jangan harapla nak nampak dia vogeh macam ni..



 Pahal la kepala aku macam takde leher je.. Heh!

 Adik-adik ipar pun ada jugak :)

 Anggun la baju aku.. Ada bunga gabak ropol-ropol kat leher & lengan..
Currrrlaassss!

 Anggun..

 Cantik..

 Manis.. (Itulah aku..Aku je tau.. yang lain tak..)
Gila keji perangai.. Perasan sorang-sorang! Hahaha!

 Aktiviti last haruslah feeling-feeling artis.. Auuwww!
Member aku yang baju warna pink ke merah aku pun tak tahu..
Pening kepala pikir warna apa sebenarnya dia pakai tu, suara dia meletoppp weiii!
Jangan dibuat main.. Currrlasss ok suara dia..
Boleh masuk pertandingan Kilauan Emas anjuran Polident kat AstroRia tu.. Okbye!







No comments:

Post a Comment