Tuesday, June 28, 2011

Sweet la bilik tidur awak!

Minggu lepas aku pergi rumah sedara si suami iaitu sedara aku jugak sekarang kan.. Ok tak sangka rumah makcik dia sangat lawa dan besar ok.. Tapi aku taknak cerita pasal rumah dia.. Aku nak cerita pasal bilik tidur anak dia.. Sebaya dengan aku & adik ipar.. Sangat sweet la derrr.. Terpegun dan terpesona dibuatnya! Kalau la bilik tidur aku macam tu memang tak keluar bilik la jawabnya..

 Cara dorang susun katil memang la pandai.. Pandai menggunakan ruang yang ada..
Nampak ada dua katil tu ??

Belakang sofa tu katil kedua.. Banyak gila gambar noks!

 Tak main la cat-cat ni.. Rumah dia semua wallpaper.. Aku bila la pulak kan (-___-)

 Owner bilik ni yang pakai seluar jalur-jalur merah tu.. Suruh pandang kamera tapi malu..

 Koleksi barbie.. Cute la!

 Aku suka rak gambar ni! Nak jugak!

 Kalau aku takde masa la nak susun macam ni bagai..

 Bilik air pun ada 2 ketul barbie ok siap rama-rama bagai.. Hakak suka!

 Sticker dimana-mana..

 Belakang pintu bilik air pun ada ye..
Dia peminat tegar Britney & Siti Nurhaliza.. Jangan main-main..







1 comment:

  1. wah2..sangat cantik =)
    i pun baru buat entri pasal bilik tidur

    ReplyDelete