Thursday, June 9, 2011

Kek bater & samseng Kuala Lumpur..

Bahang harijadi si suami masih lagi terasa.. Acara memotong kek dilakukan semalam lepas balik kerja.. Ye la masa dinner malam hari tu tak potong kek pun sebab gila kau nak terburai isi perut kitorang sebab dah terlampau kenyang pastu ada hati nak sumbat kek lagi.. Mahu muntah Badang kang.. Macam biasa aku nyanyi lagi lagu harijadi untuk si suami.. Sweet kan hakak! Hehe..

 Pisau potong kek tu penting ye.. Mana tau tiba-tiba ada perompak datang time ni terus rodok je perut dia! Sediakan payung sebelum hujan hokeh..

 Coklat dia uuuiiiihhhh kaw gila! & lapik kek ni comel yeeeeee..

 Kau tengok lahap tak lahap suami aku..

Lupa pulak nak bagitau.. Semalam kitorang tengok KL Gangster.. Terbaik weiii.. Nak-nak Zizan punya lawak.. Sumpah pecah perut! Aku bagi 4setengah bintang dari 5 bintang untuk cerita ni.. Tapi yang kurang bestnya sebab aku punya Aaron Aziz last-last kena tangkap balik Zizan pun mati dalam cerita ni.. Huhu.. Kalau nak tau cerita lanjut sila lah merajinkan diri tu ke panggung wayang ye.. Tengok sendiri gerenti takkan menyesal.. Ouh malam ni nak tengok Kungfu Panda 2 plak.. Okbye!

Harini baru keluar tapi kitorang dah tengok semalam.. Hehe!

p/s : Nafsu mula menguasai diri dikala melihat tubuh berminyak-minyak Adi Putra yang sangat mengiurkan tu.. Balik ni nak lumur minyak masak cap buruh kat badan suami aku la.. Grrrrrrr! Okbye siri II !






No comments:

Post a Comment