Tuesday, June 28, 2011

Aku turut bersimpati..

Ye aku turut bersimpati terhadap badan aku.. Kesian dia sekarang dah macam peti surat pos Malaysia dah..godang bebenau.. Dulu badan aku tak macam ni.. Dulu slim mlim bergetah macam Nicole Scherzinger..
Menjadi igauan setiap jejaka.. Tapi sekarang.. Waaaaa! Tak sanggup nak cakap ni kan lagi tengok!

Tu la.. Dulu time kurus semua orang panggil aku aneroksia la tak cukup vitamin la zat besi kurangla kalsium tak cukupla.. Berbagai-bagai kutukan lagi aku dapat.. Takpe aku steady cool je lagi.. Tapi bila nak carik seluar susah pastu baju pun memang susah nak dapat aku berasa sangat sedih.. Ouh kesian aku terlampau kurus.. Pakai seluar jins dengan tali pinggang pun jadi tebal sebab lilit banyak sangat.. Biasala kurus..

Pastu 2bulan sebelum aku kahwin badan aku menunjukkan perkembangan yang positif.. Wahhh.. Seluar dah boleh pakai takde tali pinggang lilit sampai tebal dah.. Baju pun dah tak gabak sangat.. Boleh feeling-feeling badan model.. Tapi.......... Perkembangan badan aku menjadi-jadi luar biasanya.. Yang paling sadis seluar yang dulunya terlebih besar kalau tak pakai tali pinggang konfem terlondeh sekarang bila nak pakai je mesti tersekat kat bahagian peha!

-Sekian kisah sadis aku-

 Dulu badan aku macam ni.. Betul taktipu!

 Kau tengok lengan baju aku.. Ada ruang.. Lengan sebatang je..
2009 - 35kg je..

Baju yang sama dengan baju atas cuma tengok lengan aku.. Pakej tertas benang sekali..
2011 - 54kg (je)

 Bila tengok gambar atas ni rasa simpati teramat sangat kat badan & perut..
Aku perlu buat sesuatu!

Dengan itu marilah amalkan makan yoget FAT FREE..
Moga boleh kurus dan dapatkan berat yang ideal.. Caiyok!
(Padahal tadi dah melantak nasi dengan sup ayam & telur dadar pastu cari pencuci mulut nampak yoget ni) tu yang tiba je kan berkobar konon nak amalkan pemakanan sihat.. Heh!







No comments:

Post a Comment