Tuesday, June 21, 2011

Sushi lagi..

Okeh siang baba dah datang melawat.. Ni cerita malam pulak.. Perut aku ni tiba je nak makan sushi .. Perut manja kan.. Kena la layan.. Kalau tak bagi nanti perut merajuk taknak keluarkan taik aku pulak yang haru nanti! So layankan je la..Si suami teman.. Memangla suami aku yang kena teman takkan suami makcik sebelah rumah pulak! Takkannn kot! Heh!

Tapi si suami tak makan.. Aku je yang makan.. Dia kan tekak melayu.. Tak biasa makan sushi-sushi ni.. *bagus selamat duit aku* muahahaha!

 Hek'eleh muka.. Duuhhh..

 Hek'eleh muka *anggun gila* duuhhh..

 Aku minum air free je.. Nak seff bajet..

 Pulut panggang jauh ketengah dengan sotong Paul tu bapak la kecik!
Kalau aku makan rasa macam kat celah gigi je.. Kedekutla dorang ni..

 Puas aku manipulasi otak si suami suruh dia makan.. Last-last makan gak..
Tapi still dia cakap tak sedap (-__-) Pape ntah dia ni.. Sedap kot..

 Itu harga tuk sorang makan.. Belum 2orang lagi.. Tetiba aku pun rasa sushi dah tak sedap.. Hohohoho!
Lepas makan sushi perut dan diri haruslah gumbira..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 Susah tau nak jaga jerawat supaya kekal subur dan sihat macam tu..Okbye!







No comments:

Post a Comment