Friday, June 3, 2011

X-men First Class

Huuuaarrggg! Macam biasa kalau hari Jumaat ni memang la kemalasan menyelubungi tubuhku yang kecil ni.. Muahaha! Sebenarnya segmen juling mata semalam tak habis lagi.. Ada lagi.. Sapa cakap takda.. Cuma aku je yang malas nak hapdet.. Tu minngu depan la aku sambung ek..

Sekarang aku nak cerita pasal X-men.. Semalam aku gi Alamanda tengok cerita ni.. Currrlasss hakak pestaim dapat tengok cite yang betul-betul hari pertama tayangan.. Sebelum ni?? Nan hado.. Sadiss kan hidup aku.. Sobssobs!

Aku bagi 5 bintang untuk cerita ni.. Jalan cerita pun ok.. Takdo nak bolit-bolit.. Ohhh.. Rupanya Magneto tu baik dulu.. Dan betapa lebatnya rambut prof-X masa muda-muda.. Muahahaha! Pastu dalam cerita ni ada la si Wolverine ni kejap dalam 12saat macam tu..Kalau nak tahu cerita dia macam mana pergi beli tiket wayang kau tengok sendiri.. Takdonyo aku nak cerita.. Kalau dah payah sangat, kau pergi je pasar malam beli cd 5hengget tu.. Tegok sampai bengkak mata.. Okbye!






No comments:

Post a Comment